Frankrike

Min fru mor har bosatt seg i Provence. Først i Cannes, deretter i Antibes. Dette bildet er fra rommet mitt i Antibes. Rommet ligger i annen etasje i leiligheten like ved havet. Det snirkler seg en rar, fransk trapp opp ~ og så er man der. I tillegg til et deilig bad, går disse franske (voilá!) dørene opp til en takterrasse, der man ser rett ut på...havet. Herlig. Det er herlig å tasse ut på terrassen nydusjet og inntullet i et stort håndkle, nyte varmen og lett bris. Jeg tror jeg skal legge ut flere franske bilder etterhvert.
Au revoir!

Kommentarer

  1. Hei Nanni! Sååå heldig du er som har et eget rom i Frankrike med utsikt over Middelhavet! I fjor var jeg to ganger i Nice og har helt forelsket meg i alt det Syd-Franske. Jeg har ikke vært i Antibes anda, men har bestemt meg at på neste tur til Nice blir det også en dagstur til Antibes. Jeg har en bekjent som eier to leiligheter i Nice, og en av dem har jeg vært så heldig å få leie en uke av gangen. Og jeg håper det blir en tur iår også.

    Takk for din hyggelige hilsen og forespørsel i bloggen min. Og beklager at jeg ikke har svart deg før... Ja, jeg syr lappetepper (og duker) på bestilling. Hvis du er interessert kan du maile meg mia.landliv@hotmail.com

    SvarSlett

Legg inn en kommentar