mandag 9. mars 2009

En reise i franske baderom-møblers verden med fru mor ~

Da fru mor kjøpte ny leilighet i Antibes, fantes det en fantastisk klassisk diger vask på badet oppe. Denne syntes fru mor var upraktisk (ettersom jeg helt fint kunne leve med det upraktiske, ble jeg tilbudt å overta monstervasken, men jeg innså at flyselskapenes restriksjoner på vekt ville bli en utfordring). Dermed bar det ivei til en eksklusiv fransk interiørbutikk. Mens min fru mor med make jaktet på vasker med praktisk opprinnelse, forlystet jeg meg med å ta bilder (var det lov der inne, min tro...?) av andre toalettmøbler. Her følger et lite utvalg.
Blomstervask ~

Blomstertoalett ~


Og vår venn Versace var selvsagt godt representert ~
Jeg håper vasken i mitt liv fortsatt er lagret i boden i Antibes, om jeg kjører ned med bil og henger får jeg den nok med meg...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar