fredag 27. mars 2009

Trappegang i nostalgisk blått ~

Trappegangen min er nostalgisk blå og høy. Jeg har hengt opp familiebilder og kunst laget av både store og små langs de rause veggene. På dette bildet er føttene til den minste Nanniungen da hun var baby ~ slike små føtter er bare så nydelig og jeg fikk fotografen til å ta et par fotbilder da vi var på babyfotografering.

Denne jakka strikket en eldre dame til mamma da hun gikk gravid på sykestua i Svolvær. Mamma jobbet der og den eldre var innlagt. Jakka fikk en lang og kjærlig historie, jeg hadde den på meg da mine foreldre tok meg med hjem fra samme sykestue (etter fødselen, vel og merke), og alle fire Nannibarn har hatt på seg samme jakke når vi har reist fra sykehuset etter fødsel. Jakka har fått en tradisjon og blitt en tradisjon :o)
Nå er imidlertid Nanni ferdig med å føde barn, så nå blir vel barnebarna de neste... i mellomtiden er jakka på hedersplass i et lite glasshus fra IKEA...

Trappegangen sett ovenfra, bilder av familien og kunst av ungene og av en lokal kunstner ~

Trappegangen med babyjakka <3>

Nære og kjære på vei opp eller ned trappa ~

Ha en deilig fredagskveld! I morgen skal jeg på spa med ei av venninnene, gleder meg til en deilig dag med litt (bare litt og IKKE etter mitt forslag) trening, mye avslapping, vann, basseng, lunch, prat, kos og krimbok!

Klemmer!





2 kommentarer:

  1. Hei.Tusen takk for kommentar hos meg.Så utrolig flott trappeoppgang du hadde, det er så koselig med bilder av barna. Kos deg på spa, har aldri vært på det.Så det må prøves ut engang. Klem fra sør :-)

    SvarSlett
  2. Spa var helt herlig!! Skal legge ut et bilde og link til Holmen fjordhotel, men måtte først legge ut fra Earth Hour på bloggen ~
    Nå er det ut på tur i deilig søndagsvær :o), ha en god dag der i sør!
    Klem

    SvarSlett