tirsdag 14. april 2009

En siste runde ~

...med påske... bare for å vise de vakre Fabergé eggene jeg kjøpte til de to yngste barna som ikke var med til København. Jeg har ett egg fra før og jentene ble så glade for sine, det er samleobjekter de kan ha videre med seg i livet ~
Eggene var selvsagt fylt med utsøkt sjokolade fra Sv. Michelsen, nam!

Egget til venstre er et Rosenespalier egg og egget til høyre kalles et Lovprisningens egg. Det er historikk bak hvert egg. Til neste år kommer det forhåpentligvis fler i samlingen ~ om turen går til København igjen ~
Og så til slutt, et siste påskebilde, *jegkanikkelavære*, her er Nanniungenes noe brogede påskesamling av hjemmelaget stæsj og något attåt ~ how charming isn´t that? Et must i heimen og servert på sølvfat!

Bon soir!
~ Nanniklem ~

3 kommentarer:

  1. Så fine de var,disse ble de nok glad for tenker jeg. Klem

    SvarSlett
  2. Hej Nanni!

    Oh my god vilka vackra ägg du köpt. Ja de äggen är inte så billiga men om man verkligen tycker om något så mycket kan det verkligen vara värt att lägga pengar på det.

    Ha en fin vecka och ta hand om dig.


    Kram Inka

    SvarSlett
  3. HEi Nanni!

    Takk for koselig kommentar hos meg :)
    Veldig fin blogg du har. Jeg kommer tilbake!

    KLEM

    SvarSlett