onsdag 8. juli 2009

Foto-kind-of-konkurranse ~

I dag fant jeg denne utfordringen fra DreamGirl på Sweeter Living:
1 Have your camera handy on July 8th-this Wednesday
2 Take a photo of whatever you are doing when your clock says 10:11 am or pm. (we won't worry about timezones)
3 Challenge yourself to think outside of the box in how you take the photo or don't worry about that part and just snap one real quick!
4 Post the photo on your blog or an online gallery. Leave a comment on Domestic Diva's blog linked to your photo...a prize may be involved ;)
Bloggen finner du her .
~
~
Nannibildet ble av midnattsola ~ det bildet ble nærmest i tid og er det ikke vakkert med fargene?
Klem fra Nattens Dronning,

10 kommentarer:

  1. Thanks for playing Nanni! Your name will be in the prize drawing!

    SvarSlett
  2. I am not sure what the wording all says, but that photo is Beautiful!!!

    SvarSlett
  3. LOve the photo The field of flowers looks so pretty.
    Visit my blog I played too.
    Happy Wednesday

    SvarSlett
  4. Første norske til å kommentere her;) Wow!!
    Det ligger noe på bloggen min til deg, take it or leave it, it is up to you- queen of the midnight sun!!!

    SvarSlett
  5. Beautiful picture by a beautiful lady!
    Thanks for playing along... I have too. Check out my blog!

    Hugs to you and your Nanniman

    SvarSlett
  6. Saaaaaaavner deg Nanni! Glemte å si det...

    SvarSlett
  7. En ting til: sjekk bloggen til Kristina B - Misjonundheim.blogspot.com

    SvarSlett
  8. Ja hva skal jeg si..jeg har faktisk bare vært i Henningsvær en eller to ganger>:( Sukk, slik kan det altså gå..meen hvis jeg kommer tilbake skal jeg bevilge meg en tur dit!!
    Nå skinner sola igjen- herlig;)

    SvarSlett
  9. Hallooooo Nynette!!
    Så fint at du koser deg!!
    Jeg har bloggepause, men den turen til nettbanken går ad omveier noen ganger!!
    Og da må jeg jo inn og si hei!
    Klem, M

    SvarSlett