lørdag 18. april 2015

Neglefin!

I dag har jeg vært hos Inger Johanne og fått oppfølging på neglene mine. I påsken la hun et nytt neglesett på meg ~ og nå var det på tide med en puss. Jeg har hatt både acrylnegler og gellack opp igjennom årene, men dette er noe annet. Det kalles resinnegler og det skader ikke neglen under. I tillegg til at jeg er veldig fornøyd, får jeg også masse info om neglens liv og oppbygging av hun som kan dette. Nå vet jeg litt om at
  • Resinnegler er 4-5 ganger sterkere enn tradisjonelle typer kunstige negler.
  • 55 minutter brukes på ett sett negler med tipper eller sjablonger.
  • Vedlikehold/ etterfyll på 25-35 minutter.
  • Ingen lampe, drill, saks eller annet fordyrende ekstrautstyr.
  • Ingen skade eller slitasje på naturlig negl.
  • Kjennes 100% ut som egen negl.
  • Verdens mest naturlig utseende kunstige negl med eller uten permanent fransk manikyr.
  • Ingen kant som blir synlig langs neglebåndet etter hvert som neglen vokser.
  • Fasong bestemmer kunden, firkantet, mandelformet eller oval.
  • Enkel og effektiv hygieneprosedyre som ikke tilfører ekstra kjemikalier til arbeidsmiljøet.
  • Neglens anatomi og fysiologi gir bedre forståelse for hvorfor resinnegler er fremtidens kunstnegler.

  • Og jeg er superfornøyd! Sjekk selv på www.johannevie.wix.com/neglefin God helg :)

    Ingen kommentarer:

    Legg inn en kommentar