torsdag 22. september 2016

Poppyplanner - plan your work, work your plan!


For en tid tilbake, kom jeg over disse utrolig fine planleggerne! Det var venninne og blogger Anne_Brith som viste fram planleggerne og her ble øyet stort og vått. Den gode gamle filofaxen og kalenderen fra Utdanningsforbundet bleket brått. For her kommer planleggerne i dustbag!



Jeg er opptatt av planlegging, ikke minst for å lage luker til restitusjon, hvile, og jeg er opptatt av å ha det vakkert rundt meg. Denne lille diagnosen kombinert med en forespørsel om jeg ville holde en I-story (et lite foredrag) på en utvidet Mary Kay-sammenkomst tirsdag denne uka, gjorde at jeg kom i kontakt med Poppydesign og voila! Ikke bare hadde jeg fått min egen Poppyplanner grande, men i tillegg fikk vi en planner til giveawayen sammen kvelden og gjett om det ble populært! Designer Vibeke sponset meg med en Poppyplanner moyen, se bildet under, som jeg fikk den store glede å gi videre på giveawayen!



 Lekker, ikke sant?
 Og ikke nok med det! Skjønne designer Vibeke gir dere en rabattkode dere kan bruke nå for å kjøpe egne produkter på nettsiden! Bruk rabattkode MARYKAY20 og du får 20% avslag!


Jeg bruker planleggeren min hver dag. Hver søndag skriver jeg inn ukas mål og gjøremål. Hver dag
tar jeg en titt på The six most important things to do ~ og gjennomfører disse. Jeg skriver inn ukas sitat øverst på siden, slik at jeg holder målsettingen klar for meg selv - og for konsulentene mine i Mary Kay som ofte er utsatt for den samme setningen, haha!
Å ha en planlegger som er lekker og innbydende er utrolig viktig for meg. Den gjør rett og slett dagen bedre! Å strø bittelitt glitter på hverdagen, burde vært på blå resept! Nå gjør Vibeke sitt for at dette skal bli virkelighet for deg, så gå inn på www.poppydesign.no og kos deg!




Takk for at du leste og lag deg en god dag!
Klem fra Anne :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar