mandag 31. oktober 2016

Vil du være dronning og diva og ja takk, begge deler i 24 timer? Da må du lese dette!



Tenk deg følgende scenario. Du får være dronning, diva og ja takk begge deler i 24 timer. I konseptet du har ramlet inn i, inngår det ubegrensede mengder sjokolade, deilig mat, hvilerom med de skjønneste puter og deilig bakgrunnsmusikk, gode seminarer, byttekrok der du kan hente du alt du vil av klær og smykker og sko uten å betale noe for det (og selv få levert inn ting du ikke trenger og bruker mer), god musikk, underholdning, mer sjokolade, snasne karer som varter deg opp, rød løper, innsamling til krisesenteret, gavedryss, mer sjokolade, interiørbutikk med gode priser, snasne karer som har skiftet til smoking, enda litt mer sjokolade og så videre. Altså - om du kunne opplevd dette i 24 timer, hadde du blitt med?


Jeg har blitt med igjen. I år også! Miss City heter evenementet og det er både vakkert, morsomt og jeg føler meg rik når jeg har vært der! På opplevelser, velvære og også fordi det er et konsept der man ser andre og gir. Gir og gir og gir. Og får. 


Bildet her er fra en seminarøkt. Ut over disse øktene var det blant annet neglbar, der man fikk lakkert negler, ostekurs, selfie/portrettkurs, fotografering, kurs i blogging og kreativ skriving og så videre.


Jeg har mange kloke venninner og her er en av dem i gang i reneste Skavlandstil, skjønt med mer empati og varme. Ann-Kristin intervjuer jenter som har vært i svært vanskelige situasjoner - livet byr på sine humper.



Utsikt fra sofaen på hvilerommet. Jeg sovnet og snorket, i følge datter.


Siste helg i oktober til neste år er det nytt Miss City. Da er det veldig koselig om du blir med! Jeg skal dit! 

Det har vært en fin helg. Miss City fredag kveld og lørdag, På søndag tur til Elverum, der jeg møtte gamle venner fra barneskolen, hadde Mary Kay-kurs og spiste uendelige mengder nydelig mat! Mannen min har hatt konserthelg med spillejobb, så vi har vært opptatt på hver vår kant, men nå er det ukestart og i kveld har vi en finansdate, der vi skal planlegge div økonomi og oppussing av huset. Tirsdag må du følge med. Da kommer tiaratips jeg fikk av venninnene mine til 50-årsdagen min. Der er det mye glupt å hente!

Men først, god ukestart til deg! Lag deg en god mandag!

Følg meg gjerne på snap, Annesudmann, for direkte sprell og på Instagram for bilder og et vettig ord i ny og ne.

Takk for at nettopp du leste! Klemmer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar