tirsdag 29. november 2016

3 tiaratips som letter livet litt!


God tiaratirsdag damer - og herrer om dere skulle slumpe innom bloggen! Man vet aldri. Og uansett oppfordres du til å lese videre, for her kommer dagens tiaratips - en liten føljetong fra noen tirsdager tilbake.


For å påminne deg litt. På 50-årsdagen min skrev gjestene sine beste tiaratips i en bok og slikt vet du, er gull å se tilbake på senere ♡


1, Kaste alle bekymringer på Gud!
2. Treffe gode venner som spriter opp hverdagen.
3. Bestill mat gjennom kolonial.no og følg oppskriftene fra trinesmatblogg.no

Da er livet godt å leve!
Herlig, takk damer! 

Flere tips kommer!
Men først skal jeg tipse deg om at jeg faktisk har holdt et bloggekurs, både med praktiske tips, men og med kreativ skriving. Flere spennende nyheter kommer rundt dette senere ♡
Dette bildet er fra kurset jeg holdt på Miss City 2016 med dunkende tannverk og antibiotika tytende ut av ørene, men the show must go on!



Så om du drømmer om å skrive, just do it! Skjønt noen tips er lure å ha med seg på veien.


Lag deg en deilig tirsdag!
Jobb godt, betal skatt (så vi andre slipper å skattes i hjel), pust, smil og skriv!

Legg meg gjerne til på snap: 👉 annesudmann

Tiaraklemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar