fredag 11. november 2016

Grå leire og himmelvendte tanker


I går i fire-fem tiden fikk jeg en annerledes sms. 
Er alt bra meg deg (raset)? - stod det. Ras? - svarte jeg og fikk via telefonen forklart at det var gått et stort leirras på en vei jeg kjører til daglig. 
På nøyaktig det stedet jeg har stått flere ganger i uka og ventet på grønt lys grunnet veiarbeid.
Denne dagen stod jeg ikke der.
Tre mennesker er antatt omkommet. Søket fortsetter i dag.


Livet er skjørt. 
Ta vare på hverandre, lag en god fredag for deg selv og de rundt deg.

Klemmer

2 kommentarer:

  1. Ja, livet er skjørt. Jeg er glad du ikke var der da, Anne! Men noen har mistet sine kjære...

    SvarSlett
    Svar
    1. Noen har mistet sine kjære og det er så tragisk.
      Da jeg kjørte forbi stedet via en annen vei til jobben i dag, så jeg hvor enormt raset var. Skremmende.

      Slett