onsdag 2. november 2016

Når kjerringer på fylte 50 ser lyset!


Jeg er av de som ikke helt overbefolker treningssentrene. Jeg er heller ikke glødende entusiastisk på morgenene. Jeg merker meg at enkelte er oppe før fuglene fiser og har løpt halvmaraton før jeg i det hele tatt har vurdert å komme til bevissthet. Her en morgen hadde jeg en skremmende opplevelse. Jeg våknet klokka fire på natta, trodde jeg, tuslet på toalettet og gledet meg til å krype under dyna igjen, bare for å innse at klokka var seks, 06.00!, altså verken fugl eller fisk, ikke vits i å være våken, heller ikke vits i å sove. Akk, hva man skal igjennom. I fare for at dette skal høres ut som en floskel, fikk jeg en dag et nytt liv, nesten slik over natta. Ettersom jeg hadde møtt Jesus fra før, møtte jeg FitLine denne gangen, og begge deler er grundig helsebringende. Jeg har rett og slett begynt å glede meg litt til å stå opp og finne morgenjuicen min fra FitLine. Det ække jug engang.


Jeg satt faktisk hos frisørdama mi, Ingvild, og hadde så vondt i hodet at væla knapt stod til påske, da frisørmadamen kom svinsende med et glass gul drikke og erklærte bottoms up! Lydig som jeg er, helte jeg i meg innholdet og det tok ikke lang tid før virkningen kom. Hodepinen seg bort og jeg satt forundret tilbake. Siden har det ikke vært mye hodepine. En må forstå sitt eget beste og jeg begynte å abonnere på FitLine. FitLine er et næringstilskudd i pulverform som man blander ut i et glass med vann. Jeg går på Optimalsettet, som er et sett med tre bokser: Basic, Activize og Restorate. I hverdagen min er det én cocktail til frokosten (Basic + Activize), og et glass til kvelds eller etter trening med Restorate. Kort fortalt gir dette produktet deg det kroppen trenger og eventuelt mangler av næringsstoffer. I lett angst over at Helsetilsynet skal komme og slå meg i hodet med kvakksalverloven, må jeg likevel fortelle at produktet har økt livskvaliteten til venner og unger og at min yngste nærmest forlanger en slik morgenjuice før hun i det hele tatt vurderer å stå opp. Dette virker, med andre ord! 


Jeg er slik laga, at jeg ikke orker selge noe jeg ikke brenner for, men dette altså, det holder meg igang og ikke minst holder det ektemannen igang (kurr), så hei hipp hurra, vil du vite mer, spør meg på anne.sudmann@gmail.com eller trykk direkte her! Jeg har sakset litt fra PM-International sine sider og de har på en måte oppsummert det bedre enn meg med følgende velvalgte og sanne ord: 

Næringstilskudd

Permanent prestasjonspress, stress og feil ernæring – dette er hovedårsakene til at stadig flere mennesker ikke lenger takler kravene som stilles i det daglige, både på jobb og på fritida. 

Næringstilskuddsproduktene fra FitLineserien vår hjelper deg å mestre utfordringene i hverdagen. Dermed beholder du helse og prestasjonsevne – uansett alder!

Vitenskapsteamet vårt har utviklet Nærings-Transport-Konseptet (NTC®), som transporterer næringen nøyaktig dit den trengs og når den trengs - til cellene våre. Ikke bare immunforsvar styrkes, også hjerte og kretsløp nyter godt av riktig ernæring. Slik at du kan gå frisk og prestasjonssterk gjennom dagen. 

FitLine har positiv innvirkning også på hud, negler og hår. Fresh hud, glatte negler og sunt hår er synlig tegn på en avbalansert og næringsrik ernæring. Mange idrettsutøvere fra hele verden har også skjønt betydningen av våre produkter.

For uforanderlig høy kvalitet og absolutt rene næringstilskuddsprodukter garanterer sertifiserte produksjonsmetoder.


Takk for at du leste!

Energirik og balansert onsdag ønskes!

Følg meg på snap for hverdagsbetraktninger og litt sprell: annesudmann.

Klemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar