mandag 28. november 2016

Ting jeg liker NO 1

Foto: AnneS

I et vanvittig utvalg av produkter, velger jeg kvalitet når det kommer til hudpleie og makeup. Selv jeg, gjenbruksdronninga som til mine barns fortvilelse, har entret containere på tur, hellig overbevist om at det har vært skatter å finne i dem, skjønner at hudpleie og sminke er det ikke gjenbruk på. I skrivende stund ligger mannebeinet mitt og slumrer på sofaen, og litt humrende ser jeg for meg blikket hans når mor (meg) taktfast tråkker mot teltet på Gjenbruksstasjonen på Dal når vi er der for å kaste søppel, og ikke hente, jeg mistenker at han tenker i de baner tidvis. Gjenbruksstasjonen har et telt der kan kan sette ting man synes er for fine til å kastes og man kan hente ut hva man vil. Så det gjør jeg. Det er gjerne ting av god kvalitet der.
Men sminke finner man tross alt ikke der. Det må kjøpes og man kan kjøpe kvalitet og produkter som varer lenge.
Så denne mandagen velger jeg meg Mary Kay.

Foto: lånt av Mary Kay

Mascaren og oil free makeupremover - et must have.

Foto: lånt av Mary Kay

Mascaraer har en levetid på tre måneder. Dette fordi de inneholder midler som gjør at øynene våre beskyttes mot infeksjoner fra et produkt som tross alt er ganske så nært innpå.

Foto: lånt av Mary Kay



Tenk å få ha det beste fra to verdener. Gratis skatter på Gjenbruksstasjonen og fantastiske hudpleie- og sminkeprodukter. 
Det var mandagens ting jeg liker. I helgen var det stille fra fruen, ettersom vi da ikke hadde fått nett i det nye huset. Nå er vi kobla til et eller annet og det er fint.

Lag deg en fin kveld der du er ♡

Takk for at du leste! Vil du vite mer om Mary Kay, kan du kontakte meg her 💖

Klemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar