onsdag 3. februar 2016

Hva rikdom er

I gamle dager, slik omtrent i 2008, da jeg ble grepet av bloggebasillen, ble jeg kjent med et knippe damer som også var bloggere. 
Tidvis hadde vi små konkurranser og tidvis vant vi hos hverandre og de vakreste småting dukket opp i posten. 

Facebook var allerede på arenaen og etterhvert ble vi fb-venner. Noen av disse damene har jeg møtt in real life, andre ikke. 

I dag lå det nok en gang en stor konvolutt i postkassa. Konvolutten duftet litt vår, nesten sommer, og da jeg pakket opp kom denne vakre hjemmelagede veska til syne! 

  
Den var fra min gamle bloggevenn Anna. 
Blant årsoppgaver og en regning, lå en skatt. 

Jeg kjenner på takknemlighet over at en dame jeg aldri har møtt har tatt seg tid til å lage dette kunstverket til meg. 
Så håper jeg at vi en vakker dag møtes på kafe, Anna,  og da skal jeg ha veska mi med ❤️. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar