tirsdag 10. mai 2016

Seriøst, - tiara?

Jeg har jobbet som lærer siden 1993. Det kan jeg sikkert gjøre til jeg går av med pensjon, skjønt det er noen år til. Men jeg vet ikke om jeg vil. Mer om det en annen gang.
Så har det seg slik at jeg er så innmari glad i rosa og stæsj. Det er ikke så mye rosa og stæsj i skolen, skjønt jeg har en tiara jeg fikk av kollega Marianne.
Jeg trengte mer tiarafeeling i hverdagen, derfor lanserte jeg Tiaratirsdagensvenner på facebook. Det er en uhøytidelig side for oss som bruker tiara til hverdags og til fest, om kvinner, om lederskap. Om gleder, sorger og utfordringer. Om kvinneliv, rett og slett ♥


Tidvis på tirsdagene tar jeg på tiaraen og går til time. tidvis når jeg har glemt den ikke helt usynlige tiaraen, etterlyses den av ungdomsskolejentene, haha.


Mener jeg konkret at det hjelper å putte på seg en tiara på tirsdagene? For sin egen selvhøytidelighet, kan det være lurt. Men mest av alt er det en reminder på at vi er verdifulle hele gjengen.
Tidvis er tiaraen helt på skeiva.
Tidvis har vi glemt å ta den på.
Derfor trenger vi tiaratirsdager, der vi damene påminner hverandre.


Det er plass til herrene også. Det skal nevnes!


Apropos rosa og stæsj, driver jeg med mer innen den sjangeren, men det skal jeg skrive mer om en annen dag. Dette skal tross alt være en rosablogg for voksne damer.






Lag deg en fantastisk tiaratirsdag!


For tiaraer på snei og andre viderverdigheter, følg meg på snap: annesudmann.


Takk for at du leste!


Smil :)


Bilder: Queenofyourownlife og selvkomponert og redigert fra Pinterest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar