fredag 10. juli 2009

Interiør på Klatrekafeen i Henningsvær ~

Nanni har en forkjærlighet for Henningsvær, dette lille fiskeværet hvor bestefaren min fisket da min fru mor var liten.... Nå er fiskeværet preget av koselige kafeer, interiørbutikker (det kommer mer derfra i løpet av helgen), utsalg av kunst og havørnsafari ~ for å nevne noe.
Hver gang jeg er i Henningsvær MÅ jeg på Klatrekafeen . Se bare på inngangspartiet:
~
~
Inne møter det oss en herlig miks av nytt og gammelt, kunst og sjarm
~
~
Maten er nydelig! Fiskesuppa er et must!
~
~
Og sjekk denne kommoden ~ sukk Nannis shabbyhjerte <3
~
~
Nok en deilig dag nordpå ~
og med ønske om en deilig fredagskveld
fra

9 kommentarer:

  1. mye flott her...
    god ferie vider..!

    hilsen magny*

    SvarSlett
  2. Flott der nord!!
    Og den kommoden...sukk sier jeg også:)
    Ønsker deg ei flott sommerhelg!!

    SvarSlett
  3. Så fint det var der!! Får skikkelig reisefeber her jeg sitter! Her er det fullt hus og enda flere blir det på søndag!! Kommer vel til å tyte folk ut av dører og vinduer!! Håper det går bra og at huset ser nogenlunde presentabelt ut;)
    Ha en superduper helg i nord!!

    SvarSlett
  4. Hei, Nanni! Ser ut som du har det bra i Lofoten! Jeg skal dit i august - Svolvær, Kabelvåg, Leknes... Kanskje blir det tid til Henningsvær også innimellom vennebryllup, lofothavtur, slekt og venner. Ser superfint ut! God ferie videre!!!

    Sol-klem

    SvarSlett
  5. Henningsvær er helig! Deilig å se at du koser deg Nanni :-). Det gleder venninnehjertet mitt.

    SvarSlett
  6. Nynette!!!!
    Den kommoden var kjempesøt....minner meg om kommodeskuffen min som er full av ulike knotter fra all verdens oppussingsprosjekter opp igjennom tidene....
    Kanskje noe for fremtidens blog shop!
    Akkurat nå, ikke tid til så mye....
    Det ble litt av en helaften i går...(sprudlene!!)
    Hoppet visst over et innlegg da jeg skrev til deg i går, men du så det sikkert...her går det jo fort i svingene for tiden....
    I dag tar jeg en liten bloggrunde....det gir så mye positivt!
    Det ser ut som om dere får MAX ut av ferien der oppe....mange fine steder dere besøker, må jeg si!!
    Klem klem!
    M :D!!

    SvarSlett
  7. hei nanni -
    ..og takk for koselig sommerhilsen fra deg!
    så herlige bilder fra deg - aldri vært i lofoten, det ser jo bare så vakkert ut der...
    vi setter kursen til vestlandet om et par dager, nå går vaskemaskinen for full rulle...
    kos deg videre -
    moaklem

    SvarSlett
  8. Har en award til deg hos meg;)
    Ha en fin kveld,)
    Klem fra Maja

    SvarSlett
  9. Falt for kommoden jeg, da !!
    Får aldri nok skuffer til alt en skal ( bør ? ) oppbevare..

    Ellers ser jeg at du har den rette stemningen rundt deg, herlig !!

    Klem fra Lilleba på Rusk og Rask

    SvarSlett