torsdag 13. oktober 2016

Noen ganger er det ålreit


 

Noen ganger er det ålreit ~ å puste på litt 
Jeg våknet i natt, potte tett, og i dag orker jeg ikke så mye. Jeg er nok av de som lytter for lite til kroppen, men i dag hviler jeg meg frisk ❤️. 

 

















Jeg har plassert meg i kjøkkensofaen med kaffe i Green Gate-koppen og pynter litt for meg selv.

 






















Det nærmer seg jul i hodet mitt, derav koppevalget ❤️

 
























De to siste koppene i gjengen her kjøpte jeg i Arendal i høstferien på en nydelig interiørbutikk som heter La vita é Bella med nettside www.lavita.no. De har også godt utvalg av Burleigh-serviset!
















 

Uansett form, lag deg en god dag der du er og leser du dette i lunsjen, bon apetit! ❤️

 























Takk for at du leste! Del gjerne dagens lille oppmuntringsdose! ❤️ Og rose 🌹!



















Labert liv på snap i dag, men du verden, det er nok liv der ellers, uansett: 👻 AnneSudmann

Hvileklem! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar