tirsdag 1. november 2016

Tiaratips til trøblete tirsdag!


Er det en trøblete tirsdag, sier du? Ja litt, sier jeg. Det er grått, vått, mørkt og jeg er jammen ikke ferdig med denne tannhistorien likevel. Ny tannlegetime følger i morgen. Men sett i lys av verdenssituasjonen for øvrig, er det til å leve med. 
Jeg har jo lovet tiaratips fra 50-årsdagen min i dag og her kommer noen av dem! En god del flotte quinder har i det siste sagt de leser bloggen hver gang jeg publiserer noe og jeg er jo ikke vanskeligere laga, enn at jeg blir veldig glad for det! Så la oss løfte hverandre i vintermørket med disse kloke betraktningene fra fine venninner i en helt egen tiarabok fra 50-årsdagen:


"Sørg for å ha en god venn å kommunisere med i løpet av dagen, så du kan få litt hjelp til å dytte tiaraen på plass underveis (herlighet, som jeg tidvis trenger det!). Kommunikasjon kan foregå på mange vis, men i en travel hverdag, er snapchat bra å bruke!"
Takk min skatt, som har skrevet dette!


Neste tips: "Tiaratips til min juvel (takk, vennen min!): En dag må inneholde:
1 par høyhælte sko (check)
1 kjole
1 matchende veske
Hjerte-venner tilgjengelig (check)
Snap-oppdatering fra deg *hjerte* (kommer!)



Neste tirsdag kommer det flere tiaratips og kanskje du og har noen? Del gjerne i kommentarfeltet! Sammen og totalt er vi grundig kloke!
Om du ikke hittil har gjort deg nytte av tiaratirsdagen, gjør det nå! På med (den indre eller ytre) tiaraen, rett opp ryggen og vit du er verdifull!

Takk for at du leste!

Tiaratanker og klemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar