tirsdag 14. februar 2017

Valentines meg her og Valentines meg der - gaver kan hun få ellers i året!



Valentines meg her og der. I dag er dagen og for å sitere en venn av mannen min: Valentines? Nei, da får a ikke no. Hu kan få ellers i året!
Hadde det vært min mann. hadde han trolig blitt avlivet på stedet.
Klart man kan gi hverandre ellers i året - også! Men Valentines er Valentines ♥
En dag for å hylle kjærligheten, er gull!

Men jeg har ikke kjæreste, sier du. 
Det hadde ikke jeg heller. Jeg var så inderlig dumpa at du aner ikke. 
Jeg gikk av meg sorg og sinne (og noen sårt tiltrengte kilo), tørka snørra og begynte å ta meg av en kjær venn, nemlig meg selv. 
Til Valentines kjøpte jeg gaver til meg selv og til venninner.

I år har jeg kjøpt til mannen min og om han ikke liker gaven godt nok, har jeg en backup, da jeg faktisk kan tenke meg innholdet sjæl. Er ikke det win-win, så vet ikke jeg 😂.

Så sitter du der og er dumpa, singel og sorry, alene eller med en fyr som ikke ser deg, kjøp en gave til deg selv i dag - eller til en venninne eller en kollega eller en datter eller til denne mannen som burde skjønt sitt eget beste, for greia er den ~ løft blikket og strø glitter på hverdagen din og andres dag. 
Erfaringsmessig blir det da mye bedre. I hvert fall litt. 


I år havner Valentines på en tiaratirsdag også, det er svært godt beregnet. Så Happy Valentines, på med tiaraen, ta vare på deg selv og overrask noen som ikke forventer det. Gode greier smitter og man kan risikere å bli glad av det 😏

For glitter i hverdagen, følg meg på snap: annesudmann 👻

Klemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar