lørdag 18. april 2009

Loppislykkeeeeee ~

I dag har småsnuppene mine og jeg vært på loppemarked på Lørenfallet, det skolemusikken har sitt årlige loppemarked, kjent for gode lopper. Og de innfridde igjen! Vi koste oss som bare damer (tror jeg?) på loppis med mannen trygt plassert på fotballkamp på nabotettstedet kan gjøre (heheheheeee ~ ....)
*
Sjekk disse gamle kakeformene, perfekte til telys ~
*
Fantastiske lokk til glasskrukker ~
* En ny ranukel og en pakke servietter....
*
...og denne plastduken! Sjekk den! 5,- for den på loppis ~ lyyyyyykke!
I tillegg har småsnuppene og deres fru mor hatt en nyttig samtale om gjenbruk og miljø og denslags. Nå sitter vi her og koser oss med lørdagskveld og telys i gamle, kakeformer ~
*
Bon soir til dere!
~Loppisklem~




10 kommentarer:

  1. Ja gjenbruk er tingen,ikke sant?Koselig innlegg har du også nedenfor her....og jeg blir gjerne med i trekningen av konkuransen....Fortsatt go`kveld til deg fra ei som lukter fjøs og synes det er godt å være hjemme igjen...

    SvarSlett
  2. Hei :-) Gratulerer med 1 premie hos meg, vil du sende meg en mail med adressen din.

    SvarSlett
  3. Mail er sendt! Jeg er ganske barnslig glad... :o)
    Som du ser prøver jeg meg frem med bakgrunn her...
    Klem!

    SvarSlett
  4. Bakgrunnen du har fått var kjempeflott, nå skal tingene dine pakkes og sendes i løpet av uken. Klem

    SvarSlett
  5. Gleder meg til pakke i posten! Det er litt julaften!
    Klem ~

    SvarSlett
  6. hei..så kjekt du vil være følger av bloggen min!
    jeg har skrevet noen om friskoler ja...om det er det du mener? men den skolen jeg har erfaring med er i stavanger-området :)

    SvarSlett
  7. Herlig med loppis ja! :D Du, så nydelig bloggen din har blitt! Headingen er også veldig fiin!

    I dag har jeg hatt en noe dramatisk dag. Loppis i seg selv kan jo være ganske dramatisk, men det jeg besøkte i dag var ganske så rolig. Etter det tok dagen bare av. Jeg og mannen har hatt ansvaret for 6 unger deler av dagen, og det gikk fint (men hektisk) helt til de to småfrøknene stakk ut på rømmen... heldigvis ikke lenger enn oppi gata og hjem til den av småfrøknene som ikke bor her hos meg. Senere på ettermiddagen begynte eldstemann å bli kvalm og nå i kveld har han spydd (mens overnattende kamerat sover ufortrødent videre). Frøkenen sover søtt nå, men før hun la seg, falt hun ned fra vasken og slo seg VELDIG hardt i hodet. Hun blødde neseblod og har kul i bakhodet. Jeg må sove på rommet med henne i natt og vekke henne et par ganger.

    Jaja... sånn gikk dagen (i tillegg til raking av løv, rydding i hagen og beskjæring av naboens trær slik at vi ser havet).

    God natt til deg (og kanskje meg om jeg er heldig ;-)

    SvarSlett
  8. Hei du! =)

    Takk for koselig hilsen både her og der =)
    Ja, da skal jeg sende deg skjerfet. Mailer du meg din adrese: kathrin@storheil.com

    Så herlig med loppis! Det liker vi! Miljøvennlig også. Smask... kan det bli bedre???

    Nattaklem fra meg til deg.

    Ps... fin og snasen side du har fått. =)

    SvarSlett
  9. Så masse fint - herlig at loppis sesongen er i gang igjen! ;-)

    SvarSlett