mandag 22. oktober 2018

Tre tips for å overleve mandager

Foto: ukjent Pinterest

Mandag. 
Tips nr. 1. Humor. De av dere som har fulgt meg en stund, vet at jeg ikke er spesielt god på mandager. På Instagram er det en konto som enn så lenge ikke er så stor, men som jeg tror kan treffe mange med humoren sin, den heter Angsthumor og der er det et bilde som omtaler mandagen som Smandag. Ta en titt! 

Foto: ukjent Pinterest

Tips nr. 2. Nok kaffe. Drikk av en kul Tiffanykopp, av en vakker kopp fra PiP eller som meg i dag, fra Statoilkoppen (jeg nekter å kalle den for noe annet). 
Der andre hyller mandagen, har jeg mer sett på den som et nødvendig onde. Den fører oss til tirsdagen, som tross alt fører til tiaratirsdager 👑. Mandager er noe enkelte av oss må øve på. Jeg er tilhenger av et mellomdøgn mellom lørdag og søndag, alternativt mellom fredag og lørdag. Hva synes dere om det?


Tips nr. 3. Tenk på noe fint og vakkert.
Apropos lørdager, denne lørdagen brukte jeg på å kjenne litt på en gryende julefølelse hos Home & Cottage på Jessheim. For de av oss som har en hang til julekuler og glitrende tendenser, bør alle betalingskort legges hjemme. Det var så mye vakkert!


Undertegnede er bittelitt skeptisk til biller som julepynt ↑. Hva tenker du? 


Hvert år kjøper jeg en ny julekule og denne fikk bli med hjem i år. Slik får juletreet fortelle en historie fra år til år. Jeg liker det ❤️


Er det noen som kjenner igjen bilene som var svært aktuelle i fjor? Jeg kjøpte noen i puteform og som dekorasjon 💗


I skrivende stund har mandagen passert ganske så greit. Det gikk bra denne gangen også. Er det flere som har det som meg?

Takk for at du leste!
Klemmer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar