fredag 23. november 2018

Giveaway Wik & Walsøe

Wik og Walsøe
Jeg er så heldig at jeg i samarbeid med Wik og Walsøe får gi bort to av disse vakre koppene til en følger! Snart er julen her og jeg har allerede tatt frem mine kopper, litt sånn på tjuvstarter´n. De som har fulgt fruen en stund, vet at et av dagens høydepunkt er nettopp morgenkaffen! 


Nå kan du og få nyte kaffen din, eller gløggen kanskje, i dine egne kopper som heter noe så vakkert som Julemorgen!


Hvordan delta?
1. Gå inn på Instagram og lik siden til Wik og Walsøe og siden min Anne Sudmann
2. Legg igjen kommentar hos Anne Sudmann på Instagram der du tagger en venn. Du kan skrive så  mange ganger du vil
3. Trekning lørdag 1. desember 2018 kl.23.59 ❤️
4. Er du ikke på Instagram, legg igjen en kommentar her på bloggen hvor du skriver Julemorgen

Klemmer!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar